Dołącz do naszego zespołu jako Pracownik Recepcji w Autoryzowanym Salonie KIA – to stanowisko, które łączy ze sobą bieżącą obsługę klienta, która sprawowana jest na najwyższym poziomie z aktywną współpracą ze wszystkimi działami naszej firmy.
Nasze wymagania
- Obsługa klientów, zgodnie ze standardami naszej firmy.
- Komunikatywność w pracy z klientem. Oczekujemy, że posiadasz doskonałe umiejętności interpersonalne i potrafisz budować pozytywne relacje z klientami.
- Ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
- Zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów w biurze.
- Bieżące monitorowanie i uzupełnianie zapasów artykułów spożywczych i biurowych.
- Dbanie o serwis urządzeń biurowych: drukarki, kserokopiarki, ekspresy itp.
- Dbanie o wizerunek firmy: estetykę stanowiska recepcji, przestrzeni wspólnych.
- Serwowanie pysznej kawy klientom w poczekalni.
- Odbieranie połączeń i obsługa poczty elektronicznej.
- Organizacja podróży służbowych pracowników.
- Zdolność pracy w zespole i efektywnej komunikacji wewnątrz firmy.
- Pozytywne nastawienie i gotowość do ciągłego doskonalenia swoich umiejętności.
To co oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku.
- Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach doszkalających.
- Przyjazne środowisko pracy, w którym liczy się zaangażowanie i współpraca.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz dodatki premiowe związane z wynikami pracy.
- Atrakcyjne benefity pracownicze, takie jak: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, szkolenia w pełni finansowane przez firmę czy rabaty pracownicze na produkty i usługi.