

Autoryzowany serwis
Mitsubishi Opole
Przegląd? Usterka? Awaria na trasie? Zajmiemy się Twoim samochodem, żeby jak najszybciej odzyskał pełną sprawność.
Adres:
ul. Krapkowicka 14
45-772 Opole
Zobacz na mapie
Dane kontaktowe
Telefon: 77 40 86 680
Email: kontakt@szic.pl
Godziny otwarcia:
Poniedziałek – Piątek
8:00 – 18:00
Sobota
8:00 – 14:00
Niedziela
Zamknięte
Profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
W ramach serwisu oferujemy dla właścicieli samochodów Mitsubishi pełną diagnostykę, naprawę oraz wymianę części. Pracujemy na produktach najwyższej jakości, które wzmacniają trwałość i bezpieczeństwo pojazdu.
Poznaj korzyści z wyboru marki Mitsubishi w salonie SZIC
W naszym autoryzowanym serwisie Mitsubishi otrzymasz więcej niż przegląd czy naprawa samochodu. To kompleksowa obsługa, dzięki której unikniesz niedogodności związanych z serwisowaniem pojazdu.
Samochód zastępczy
Zachowaj pełną mobilność i niezależność – na czas naprawy udostępniamy samochód zastępczy.
Holowanie samochodu
Nie możesz ruszyć? Żaden problem. Zadzwoń, a odholujemy samochód do naszego warsztatu.
Pojazd alternatywny
Na czas serwisu chętnie udostępnimy Ci hulajnogę elektryczną lub rower. I to zupełnie bezpłatnie.
Usługa door-to-door
Odbierzemy od Ciebie samochód,
a po zakończonym serwisie dostarczymy auto we wskazane miejsce.
Twój samochód wymaga naprawy lub przeglądu?
Wypełnij formularz, a nasz konsultant skontaktuje się
z Tobą w ciągu 15 minut, lub skontaktuj się z nami bezpośrednio.




Wypełnij formularz i umów serwis
Masz pytania o serwis Mitsubishi?
Sprawdź, czy nie znajdziesz tu odpowiedzi
Kiedy należy wykonać pierwszy przegląd samochodu Mitsubishi?
Jeśli jeździsz nowym samochodem Mitsubishi, zyskujesz sieć autoryzowanych serwisów Mitsubishi Motors. Pierwszy przegląd wykonaj po przejechaniu 15 000 km lub po upływie roku od daty zakupu, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze.
Kiedy należy wykonać pierwszy przegląd samochodu Mitsubishi?
Zobowiązanie Serwisowe Mitsubishi pozwala Ci na beztroską eksploatację pojazdu i oferuje naprawy wnętrza, nadwozia, szyb oraz inne usługi związane z utrzymaniem stanu technicznego pojazdu.
Czy serwisowanie w autoryzowanym serwisie Mitsubishi jest obowiązkowe?
Nie jest obowiązkowe, ale zalecane, aby zachować gwarancję producenta, mieć wysokiej jakości niezawodny samochód oraz zapewnić dostęp do oryginalnych części zamiennych. Naprawa auta w autoryzowanym serwisie jest także zalecana po wygaśnięciu gwarancji producenta.
Jak często należy wymieniać olej w silniku?
Zaleca się wymianę oleju co 15 000 km lub co rok, ale dokładne informacje znajdziesz w harmonogramie przeglądów.
Czy mogę umówić się na serwis online?
Tak, klienci Mitsubishi mogą umówić się na serwis online poprzez stronę internetową Mitsubishi lub kontaktując się bezpośrednio z dealerem. Firma Mitsubishi Motors Corporation (dalej Mitsubishi Motors) w Polsce wprowadziła dla właścicieli samochodów Mitsubishi nową, przydatną funkcję na stronie www.mitsubishi.pl. Ułatwi ona i przyspieszy udzielenie pomocy posiadaczom samochodów.
Czy zajmujecie się naprawą auta po wypadku na drodze?
Tak. Chcemy dostarczać kompleksowe usługi w obszarze obsługi klienta, dlatego zajmujemy się też naprawami w ramach likwidacji szkód. Współpracujemy z towarzystwami ubezpieczeniowymi i zapewniamy kompleksową likwidację szkód. Pomożemy Ci oszacować szkody i bezgotówkowo rozliczymy się z ubezpieczycielem.
Czy w ramach serwisowania mogę liczyć na samochód zastępczy?
Wiele autoryzowanych serwisów Mitsubishi oferuje samochód zastępczy podczas trwania naprawy, ale szczegóły oferty mogą się różnić.


Zobacz pozostałe usługi
W salonie SZIC Opole oferujemy pełny pakiet usług związanych z zakupem samochodu
oraz jego utrzymaniem