Samochody marki Mitsubishi serwisujemy w Polsce od 2013 roku, co czyni nas najstarszą Autoryzowaną Stacją Obsługi Mitsubishi Motors w naszym kraju. Oferujemy naprawy zarówno w ramach gwarancji, jak i pogwarancyjne (związane z 2 letnim programem pogwarancyjnym), a także zajmujemy się wszelkiego rodzaju naprawami mechanicznymi, elektromechanicznymi oraz blacharsko-lakierniczymi.
Program 2 lata ochrony pogwarancyjnej
Program 2 lata ochrony pogwarancyjnej można aktywować, aby przedłużyć gwarancję producenta. Dzięki temu można liczyć na bezgotówkowy serwis w Autoryzowanym Serwisie Mitsubishi. Skorzystać z programu mogą osoby, które zakupiły samochód marki Mitsubishi w autoryzowanej sieci dealerskiej w Polsce i jest on zarejestrowany na terenie kraju. Oprócz tego, warto zwrócić uwagę, iż brane są pod uwagę głównie samochody osobowe i dostawcze, ponieważ masa całkowita pojazdu nie może przekraczać 3,5 tony. 2 lata ochrony pogwarancyjnej należy wykupić jeszcze przed wygaśnięciem 5-cio letniej gwarancji producenta. Przebieg nie może przekraczać 100 000 km.Czy warto skorzystać z programu?
Dzięki wykupieniu programu zyskujesz pewność, że po zakończeniu gwarancji producenta w dalszym stopniu otrzymasz pomoc związaną z wszelkiego rodzaju naprawami w Autoryzowanym Serwisie Mitsubishi, jakim jest KIA SZIC. Daje to w sumie 7 lat spokoju! Podczas dokonywania napraw zawsze używamy jedynie oryginalnych części i materiałów eksploatacyjnych. Jeśli będziesz potrzebował serwisu w trakcie pokonywania trasy, np. na zagranicznych wakacjach, możesz skorzystać z programu na terenie Europy i krajów, w których działa program. Jeśli zdecydujesz się na sprzedaż swojego samochodu, jego wartość będzie wyższa, jeśli będzie on zabezpieczony dodatkową gwarancją. Poza tym skorzystanie z programu wiąże się ze zdobyciem atrakcyjniejszej ceny ubezpieczenia oraz ograniczeniem formalności do minimum.