marzec 26/2020

Aktualności

Zmiany w obsłudze w związku z epidemią

Zmiany w obsłudze w związku z epidemią
Wróć do listy

Najnowsze wpisy

Zmiany w obsłudze w związku z epidemią
Jak skutecznie dbać o samochód zimą?
styczeń 03/2024
Zmiany w obsłudze w związku z epidemią
Wyprzedaż rocznika 2023 wciąż trwa – upoluj najlepszą ofertę zanim będzie za późno!
grudzień 21/2023
Zmiany w obsłudze w związku z epidemią
Nowe samochody KIA autami przyszłości? Czego możemy się po nich spodziewać?  
grudzień 07/2023

Z powodu panującej epidemii koronawirusa wiele miejsc zmieniło zasady funkcjonowania. W trosce o bezpieczeństwo i zdrowie naszych klientów i pracowników zdecydowaliśmy wprowadzić zmiany, które mają na celu ograniczenie bezpośredniego kontaktu. Od przyszłego tygodnia zdecydowaną większość spraw związanych między innymi z zakupem, sprzedażą czy serwisem będziesz mógł załatwić zdalnie. Myślisz, że to niemożliwe? A jednak! Sprawdź szczegóły!

Kupno samochodu bez wychodzenia z domu

Od przyszłego tygodnia w KIA SZIC będziesz mógł zakupić swój wymarzony model bez wychodzenia ze swoich 4 ścian. Brzmi nieprawdopodobnie, prawda? Nie musisz się jednak martwić – cały proces został dopracowany do perfekcji i odbywa się w kilku krokach, dzięki którym pod Twój dom może trafić nowy model marki KIA. Wystarczy wybrać swój wymarzony pojazd i skontaktować się z nami. Doradca przygotuje Ci prezentację online, a wszelkie formalności załatwimy zdalnie. Mamy tutaj na myśli dobór odpowiedniego finansowania i przeprowadzenie wnioskowania, przygotowanie dokumentów do rejestracji pojazdu, a nawet jego fizyczną rejestrację w wydziale komunikacji! Po uzgodnieniu szczegółów wybierzesz formę dostarczenia samochodu do Ciebie i po czasie będziesz mógł cieszyć się jazdą wymarzonym modelem marki KIA! Szczegóły całego procesu znajdziesz na naszej stronie internetowej lub u doradców sprzedaży.

Serwis door-to-door

Zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas ważne. Zdajemy sobie również sprawę z tego, że czasem pojazdy KIA wymagają drobnej pomocy naszych serwisantów. Od przyszłego tygodnia będziesz miał możliwość załatwienia wszystkiego zdalnie. Uruchamiamy usługę serwisu door-to-door. Wszelkie formalności załatwimy drogą telefoniczną lub mailową. Możesz skorzystać również z formularza, który znajdziesz na stronie internetowej. Ze swojego ciepłego i bezpiecznego domu możesz umówić się na odbiór samochodu przez naszych serwisantów ze wskazanej przez Ciebie lokalizacji, a po wszystkich działaniach serwisowych nasz pracownik przywiezie samochód pod Twoje drzwi.

Musisz też wiedzieć, że każdy samochód jest przez nas ozonowany, a przed i po naprawie dezynfekujemy newralgiczne elementy samochodu, jak np. klamki drzwi, kierownice czy drążki zmiany biegów. Możesz być pewny, że oddając samochód w nasze ręce będzie bezpieczny zarówno on, jak i Ty. A co najważniejsze dezynfekcja Twojego samochodu jest dla Ciebie całkowicie bezpłatna!

Na Twoje życzenie, po wcześniejszym uzgodnieniu szczegółów, możemy zostawić Ci również nasz samochód zastępczy, który wcześniej zostanie dokładnie zdezynfekowany i zabezpieczony foliami ochronnymi. Interesuje Cię więcej szczegółów? Odsyłamy na szic.pl.

Co jeszcze załatwisz zdalnie?

Dzięki naszym działaniom związanym z epidemią będziesz mógł zdecydowanie więcej zdziałać! Planujesz sprzedać swój pojazd? Żaden problem! Teraz zrobisz to nie ruszając się ze swojej kanapy. Wystarczy, że wejdziesz na stronę https://szic.pl/samochody/wycena i wypełnisz umieszczony tam formularz. Nasz doradca oceni stan Twojego auta na podstawie przesłanego materiału i dokona wyceny. Po tych działaniach skontaktujemy się z Tobą. Jeśli będziesz zdecydowany na sprzedaż, przyjedziemy po samochód bezpośrednio pod miejsce Twojego zamieszkania!

Dodatkowo w swoich 4 ścianach możesz załatwić wszelkie sprawy związane z ubezpieczeniem pojazdu. Po kontakcie telefonicznym lub mailowym, doradca przygotuje dla Ciebie dogodną ofertę, niezależnie od tego czy będzie to nowa polisa czy wznowienie starej. Jeśli nasza propozycja trafi w Twoje serce – załatwimy formalności, polisę wyślemy do Ciebie mailem, a oryginał dokumentów trafi prosto pod Twoje drzwi dzięki firmie kurierskiej.

Wszelkie działania mają na celu dbałość o bezpieczeństwo. W czasach epidemii, która niesie za sobą duże ryzyko utraty zdrowia chcemy zadbać o naszych klientów. Jesteśmy cały czas dostępni w ramach kontaktu telefonicznego, mailowego, jak i przez Messengera.

Powiązane wpisy

Zmiany w obsłudze w związku z epidemią

styczeń 03/2024

Jak skutecznie dbać o samochód zimą?

Zmiany w obsłudze w związku z epidemią

grudzień 21/2023

Wyprzedaż rocznika 2023 wciąż trwa – upoluj najlepszą ofertę zanim będzie za późno!

Zmiany w obsłudze w związku z epidemią

grudzień 07/2023

Nowe samochody KIA autami przyszłości? Czego możemy się po nich spodziewać?  

Zmiany w obsłudze w związku z epidemią

październik 30/2023

Darmowa wycena samochodu – ile warte jest moje auto?

Wróć do góry strony